Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, numer telefonu, wskazanie kosmetyku, numeru zamówienia i przyczyny reklamacji, datę zakupu oraz występującą wadę/wady.

Formularz reklamacji
Formularz zwrotu


2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury/paragonu zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres: 
Uluru sp. z o.o., ul. Cybernetyki 19 budynek A, 02-677 Warszawa.

 

 

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium